ارشد کامپیوتر

وبلاگ اطلاع رسانی ارشد کامپیوتر پیام نور

ارشد کامپیوتر

وبلاگ اطلاع رسانی ارشد کامپیوتر پیام نور

عذرخواهی

سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۰۳ ب.ظ

دوستان عزیزم سلام

از زحماتی که می کشید سپاسگزارم

امروز من لیست ترجمه را از اول که چک کردم دیدم به دلیل حجم زیاد ایمیل ها بعضی از دوستان را دوبار در لیست آوردم لذا از آنها عذرخواهی کرده و لیست را اصلاح کردم برای افزایش زمان ترجمه سعی میکنم یک هفته ای بیشتر از استاد وقت بگیرم

موفق باشید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۹
علی هاشمی

نظرات  (۲)

با سلام 
 خسته نباشید آقای هاشمی نبده برای شما ایمیل فرستادم بابنت ترجمه در ابتدا در لیست بودم الان که نگاه میکنم بنده رو فاکتور گرفتین 
 
پاسخ:
لطف کن شماره صحات و تاریخ ایمیلت را برام بفرست
۲۰ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۴۰ مانیسا ولائی کبریا

با سلام و تشکر فراوان. لطفا برای ترجمه از استاد وقت بگیرید .تشکر

پاسخ:
تا آخر هفته حتما این اتفاق می افتد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی